dijous, 24 d’octubre del 2019

Circular de principi de curs 19/20

Benvolgudes famílies:
            El Claustre de professors del Centre els saluda i dóna la benvinguda a tots i a totes i en especial als pares i mares que s'incorporen per primera vegada al nostre Centre.
            Com ja és habitual al llarg del curs escolar aniran rebent diferents circulars informatives des de la direcció del centre, els cicles o els propis tutors, per informar-los de temes concrets i puntuals. Des d'avui els anticipem l'interès  d'aquest equip de mestres per continuar amb la línia de col·laboració família- escola. En aquest sentit volem manifestar la nostra preocupació de l’ús que es fa dels grups de “WhatsApp”, tant per part dels adults com dels alumnes, per tant demanam seny i control en la seva utilització.
Aprofitam també, per oferir-los breument aquelles informacions que consideram prioritàries en el començament del curs:

HORARI: Les classes comencen a les 9h. i acaben a les 14h. Pel bé dels vostres fills i pel bon funcionament del Centre és molt important la puntualitat. Les entrades i sortides es faran pel carrer Caro, excepte l’entrada i la sortida d'Infantil 4 i 5 anys que es modifica i  serà per la porta de vidre. Les tutores informaran a les famílies.

SERVEIS COMPLEMENTARIS

Escola matinera, serà de 7:30 a 9 hores. És imprescindible presentar el carnet de soci per aplicar el descompte. L'entrada serà pel carrer Caro.
Menjador escolar, és de 14 a 15 hores. Preu 5,72 € diari.
Activitats extraescolars, l'AMIPA iniciarà l’escola de genis a partir del 11 setembre, de les 15 a les 17 hores. La resta d'activitats rebran una circular amb les propostes, horaris i preus, i  s'iniciarien el mes d'octubre.

HIGIENE:  S'ha de fomentar els hàbits d'higiene i de neteja personal per evitar contagis i polls, així com la conveniència de venir vestits correctament a l'escola.
A classe no es pot assistir tenint febre o malestar. Si es té qualque malaltia important, qualque tipus d'al·lèrgia, etc., s'ha de comunicar al tutor/a amb un escrit del pediatre.
Dins del recinte escolar no està permès fumar ni entrar amb animals.

ENTREVISTES: El dia destinat a entrevistes amb la família és el dimarts de les 14h a 15h.

El curs escolar comença el 11 de setembre i finalitzarà el 20 de juny. Les vacances de Nadal són del 21 de desembre fins el 7 de gener; les de Pasqua del 9 d’abril al 19 d'abril, ambdós inclosos.

Recordem que l'ensenyament és obligatori i les absències i els retards s'hauran de justificar per escrit al /la tutor/a.

DESITJAM UN BON CURS PER TOTHOM

CEIP SANTA CATALINA