dijous, 6 d’octubre del 2022

ESCOLETA MATINERA 2022-2023

CEIP SANTA CATALINA                                 CURS ESCOLAR 2022-2023

ESCOLETA MATINERA

DATES: de dia 12 de setembre 2022 fins al darrer dia de classe del mes de juny 2022.

HORARI: de dilluns a divendres de 07.30h a 9h.

Podran entrar al servei fins les 8.45h

ENTRADA AL SERVEI:

Per la porta del carrer Murillo i el servei es desenvoluparà al gimnàs de l’escola.

PREUS:

07.30h a 9h: 35€/mensuals – 3€/dia. Aquest preu serà el mateix per a tots els mesos. Si el participant ve per quinzena o setmanes alternes, el preu serà el mateix que el mensual.

08.15h a 9h: 20€/mensuals – 2€/dia. Aquest preu serà el mateix per a tots els mesos. Si el participant ve per quinzena o setmanes alternes, el preu serà el mateix que el mensual.

A partir del 2n germà s’aplica un descompte del 10%

La nostra escola ha rebut una subvenció de la Conselleria “Pla de corresponsabilitat” per tant aquests preus tenen un descompte temporal del 50%, fins exhauri aquesta quantitat

Com es realitzarà el pagament? Mensual, en efectiu i quantia justa. S’ha d’abonar la primera setmana del servei de cada mes. En cas de no abonar el servei en les dates corresponents, no podrà continuar el/la participant a l’activitat. Els diners s’han de ficar dins un sobre amb el nom del participant i, a l’entrada, s’ha d’entregar a la monitora de matinet quan vagi a recollir al participant a la porta.

En cap moment, els participants, podran dur al servei jocs o joguines de casa.

ATENCIÓ A LES FAMILIES: 667828460 (Raquel) - gestion@exitim.com