dilluns, 30 d’octubre del 2017

Què feim?

IMMERSIÓ
Aquesta tasca que realitzem en el centre es fa conjuntament amb el servei d'ensenyament de català de la direcció general d'ordenació i innovació.
Consisteix principalment en normalitzar l'ús de la nostra llengua, recopilar material per poder desenvolupar millor la nostra tasca pedagògica i aprofitar recursos externs al centre estimulant encara més l'ús de la nostra llengua pròpia.

ECOAMBIENTAL
El projecte ecoambiental que realitzem al llarg d'aquest curs és una proposta per fomentar la cura i conservació de la natura amb la participació i conscienciació de la necessitat del reciclatge, reutilització i reducció de materials.

FRUITA
Per anar adquirint bons hàbits alimentaris i conscienciar de la necessitat de menjar fruita tenim establert al centre el divendres com a dia de berenar fruita.

BIBLIOTECA
En la nostra biblioteca disposem d'un extens assortiment de llibres classificats per cicles i etapes, mitjançant els quals els nostres alumnes poden desenvolupar l'hàbit de lectura.
El servei de préstec de llibres es realitza els dilluns i dijous en el temps de pati.
Els encarregats de la biblioteca són na Polita i els alumnes de tercer cicle.

PADRINS I FILLOLS
Aquesta experiència va començar un bon dia en què els nins i nines de tercer de primària varen decidir apadrinar als nins i nines de tres anys "ses tortugues".
Si voleu saber com s'ho passen junts, punxau aquí!! ----> Padrins i fillols en acció.

PSICOMOTRICITAT

La psicomotricitat és entesa en aquest centre com la via per treballar el moviment corporal a través dels diferents jocs col·lectius. Impulsem el control del moviment, la potenciació de la coordinació global i segmentària, l'equilibri, la lateralitat i els valors de convivència.  Les nostres sessions comencen amb un cercle inicial a mode de ritual d'entrada on expliquem la proposta diària, les normes i l'organització de la classe.  En tot moment s'observa com participa cada nin als diferents espais i diverses situacions.  Sol ser un temps lúdic, amb activitats de cooperació i consciència de grup.  A més emprem diferents espais: Pati, gimnàs o Aula.  Aquesta activitat la realitza educació infantil i primer cicle de primària.